مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مال به صاحبش نبره زنا کاران فرزندانی زناکار خواهند داشت از رو که نمیروند اگر عمر زنده بود دودستی خاک

آماده شدن دختر صدام برای جهاد نکاح  از قدیم گفتند خلایق را هر چه لایق ا ز کوزه همان تراود که در اوست. از نوه  های آل سعود بیشتر از این انتظار نباید داشته باشی زنها همشون شاخ زن نیستند دعا کن گیر شاخ زناشون نیفتی شخم میزنندhttp://www.beytoote.com/images/stories/fun/fu2558.jpg

.این هم نتیجه اسلام آمریکایی. لعنت خدا بر آل سعود در اسرائیل بدتر از این میباشد آنجا دختران جوان را در بازار بردگان میفروشند ایناخودشیطانن ازپستم یه چیزی پسترن بایددعاکنیم خدانسلشونو ورندازه همون خدایی که ازش میخواید این جهاد و قبول کنه تو کتابش همچین چیزی رو حتی از یک حیوون نخواسته. خداوند در قرآن کریم می فرماید : حتی اگر طلاق گرفتی و خواستی دوباره ازدواج کنی حداقل ۴ ماه عدّه نگهدارید. چطور ایشان سه ماه در سوریه با 1000 نفر زنا گری کرده اسلام وهابی همان اسلام بهایی و دین یهود است که دختران را در بازار به حراج می گذارند 

رغد دختر صدام حسین رییس جمهور معدوم عراق می گوید در پاسخ به دعوت حارث الضاری زار میزند برای دختران عمری ولی دخترها گوش به این حرفهای یاوه نداده و ایشان دست به دامان رئیس فاحشه های دربار صدام شده رغده مال من مال تو چقده دروازه تکریت فرو ریخت و ماهیت عمری های زناکار مشخص شد رغده رییس هیات موسوم به علمای مسلمین برای جهاد نکاح با عناصر داعش آمادگی دارد.

 سفیر ایران/به گزارش خبرگزاری کربلا، رغد این آمادگی را در صفحه توییتر خود اعلام کرده است و از زنان موصل نیز دعوت کرده است که به این دعوت الضاری پاسخ مثبت دهند.این دعوت برای بدعت شرم آور گروه تروریستی داعش در حالی است که گزارش ها از خودکشی ۴ زن در شهر واصل به دلیل اجبار آنان از سوی تروریست های داعش برای تن دادن به این عمل حکایت دارد.شاهدان عینی در استان موصل تاکید کردند که تروریست های داعش، مردان موصل را مجبور کردند که همسران و دخترانشان را به عقد مبارزان داعش در آورند.تعدادی از افراد مسلح داعش با در دست داشتن بلندگو از اهالی موصل خواستند که زنان و همسرانشان را به عقد مبارزان این گروه تروریستی در آورند.داعشی ها دو دادگاه شرعی در موصل ایجاد کرده اند که کار آن صدور و اجرای احکام ظالمانه در حق اهالی این شهر است.قضات این دادگاه تروریست هایی هستند که تابعیت پاکستانی داشته و جلادان آن نیز بیشتر تابعیت عربی دارند و برای کسانی که از تحویل دختران خود و جهاد نکاح آنان خودداری می­ کنند مجازات شلاق با زنجیرهای آهنی را در نظر گرفته و به اجرا در می آورند.حارث الضاری رییس هیات موسوم به علمای مسلمین که جماعتی تکفیری است از زنان موصل و جهان عرب خواسته است برای جهاد نکاح با جنگجویان داعش داوطلب شوند.صدام بارها دختران دبیرستانی را بی آبرو کرد نگو دختران خودش هم اینکاره بوده اند نزن نزن دره کسی که میزنند درت را نیفت دنبال ناموس کسان که می یفتد دنبال ناموس تو بلهوسان

منبع: شفاف اینو نبینید الان مثل باباش که از سگ دونی امده بیرون پیرو زنا کار شده آنقدر زشت شده که پیر مردهای زناکار اهل تکریت هم حاضر به تکتیر به او نیستند با این عکس مشتری جمع می کنه مادر پولاد زره شده جوانا گول نخورید والله 99 درصد زنان زناکار جهان مبتلا به ایدز میباشنددر کشوری اهل سنت در درمانگاهش 18 نفر بود پرسیدند می خواهید آزمایش ایدز بدهید گفتند بله والله در مجله شان نوشته بود از 18 نفر 16 نفر به ایدز مبتلاء بودند آن دو نفر هم داشتند ولی هنوز در آزمایش نشان نمیداد باید 10 سال بگذرد تا همه بفهمند چه غلطی کرده اند و دیگران را هم به ویروس شیطان مبتلاء نمایند شراب که میخورند آدم که میکشند زنا که میکنند دزدی هم شغلشان است بفرما برو بهش بمب اتمی ایدز 

جهاد نکاح‌ دختر 15 ساله سعودی‌ با۱۰۰۰ تروریست!+ عکس

 

 

جهاد نکاح‌ دختر 15 ساله سعودی‌ با۱۰۰۰ تروریست!+ عکس

دختر ۱۵ ساله سعودی که چند ماه برای جهاد نکاح در سوریه به سر برده است گفت: در این مدت با بیش از ۱۰۰۰ تروریست نزدیکی داشتم که اکثریت آنان از الجزائر، پاکستان، سومالی، عراق و اتیوپی بودند.

 به گزارش پایگاه سفیر به نقل از عصر هامون: دختر ۱۵ ساله‌ای که برای اجرای جهاد نکاح در سوریه حاضر شده بود به هنگام بازگشت به کشورش اعترافات جالب توجهی کرد.
به گزارش رسانه های عربی، «عایشه البکری» دختر ۱۵ ساله سعودی که چند ماه برای جهاد نکاح در سوریه به سر برده است برای بازگشت به ریاض به فرودگاه بیروت مراجعه کرده است و در آن جا با خبرنگاران روزنامه‌ها صحبت کرده است.
وی در این گفتگو که در رسانه‌های عربی منتشر شد می‌گوید: من پس از اطلاع از دستور «محمد العریفی» مفتی وهابی مبنی بر این‌که زنان هم برای جهاد نکاح در سوریه می‌توانند حاضر شوند به این کشور عزیمت کردم.
این زن جوان سعودی ادامه داد: در این مدت با بیش از ۱۰۰۰ تروریست نزدیکی داشتم که اکثریت آنان از الجزائر، پاکستان، سومالی، عراق و اتیوپی بودند.
وی با بیان این که اکنون حامله است و دقیقا نمی‌داند که پدر این کودک چه کسی می‌تواند باشد گفت: احتمال می‌دهم این جنین مربوط به فرمانده جبهه‌النصره باشد. چون او به هنگام سفر به اسرائیل مرا هم با خود به همراه برد و در آنجا چندین بار نزدیکی داشتیم. او در آنجا با فرماندهان اسرائیلی دیدار داشت و از آنان سلاح و اطلاعات و تصاویر ماهواره‌ای در مورد نقل و انتقالات سربازان ارتش سوریه در جبهه‌های دریافت کرد.
عایشه همچنین در مورد این‌که وضعیت روحی تروریست‌ها را چطور احساس کرد گفت: فکر می‌کنم جبهه‌ای که توسط گروه النصره، القاعده، اسرائیل، قطر و سایر کشورهای غربی تشکیل شده است در سوریه شکست خواهد خود. چون بسیاری از مجاهدان از ارتش سوریه می‌ترسیدند و چندین نفر از آنان از جنگ فرار کردند.
وی ادامه داد خود بارها شاهد تعداد فراوانی جنازه متعلق به تروریست‌ها بوده است که در زباله دانی‌های مناطق مختلف رها شده بوده‌اند.
این   دختر عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به  عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان گفت که کسب  این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای  رزمندگان اسلام است عایشه می گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را  انجام دادم و از خداوند می خواهم که این جهاد را از من قبول بفرماید. 

عایشه می گوید من دختری باکره بودم اما به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر  دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم و در این مدت مشکل رزمندگان زیادی را حل  کردم و اکثر مجاهدانی که با من جهاد داشتند از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب  بودند، هم اکنون هم حامله هستم و من می دانم که این فرزند در آینده یکی از  مجاهدان بزرگ راه اسلام خواهد شد.ان شا الله به یاری خدا و دین اسلام نسل عربهای تکفیری از روی زمین بر داشته خواهد شد و پیروزی نهایی از ان متقین خواهد بود. خاک بر سر تون با این عقاید خرافیتوناخه جهالت تا کجا؟؟؟؟؟؟؟
کثافت چه افتخاری هم میکنه؟؟
برو تنت رو بکن زیر خاک.البته حیف اون خاکی که تو بری زیرش.
عرب دوره پیامبر کی اینکارامیکرد؟؟؟یک نفر از این ماده شیطان بپرسه گناه یعنی چه؟؟؟

 آتش جهنم لیاقت این ماده شیطان هرزه پست  که نمیداند مثل یک دستمال کثیف باهاش رفتار کردند  انشاء الله با بدترین درد و مرض به درک واصل شود  خدا لعنتش کن

ا ز کوزه همان تراود که در اوست. از نوهه های آل سعود بیشتر از این انتظار نباید داشته باشی

ارسال دختران ده ساله تونسی به سوریه دختری ۲۰ساله در گفتگو با یک شبکه تونسی از ابعاد تازهی از جهاد نکاح پرده برداشت.

 

ممتازنیوز: دختر ۲۰ساله ای به نام عایشه در گفتگو با شبکه “تونسنا” از فجایع تازهی در مورد جهاد نکاح در سوریه پرده برداشت.

به گزارش ممتاز، عایشه ۲۰ساله در گفتگویی با شبکه “تونسنا” گفت که زن مسن ۳۸ساله ای دختران را از دانشگاه های تونس انتخاب و آنها را از جامعه دانشگاهی تونس برای جهاد نکاح معرفی کرده است.

به گفته عایشه، این زن ۳۸ساله موفق شده است تا چند دختر باحجاب را که سن آنها از ۱۰سال تجاوز نمی کند را در دام “جهاد نکاح” بیندازد.

عایشه می گوید که این زن ۳۸ساله موفق شده است تا دختران تونسی را متقاعد کند که “شهادت در سوریه” بهتر از زندگی فعلی آنهاست و بدین ترتیب آنها را وادار به ترک تحصیل کرده است. گفته می گردد که حداقل دو تن از این دختران به سوریه رفته و به نیروهای مخالف بشار اسد پیوسته اند.

 

 

.این هم نتیجه اسلام آمریکایی. لعنت خدا بر آل سعود در اسرائیل بدتر از این میباشد آنجا دختران جوان را در بازار بردگان میفروشند به خدا قسم به جز پیامبران و امامان و اصحابشان این عربها …. انسان که نمیشه گفت کثافت ترین موجود بر روی کره خاکی هستند ۱۲۴۰۰۰ پیامبر و ۱۲ امام نتونستند این عربارو آدم کنند چه برسه به عصر امروز که با فرهنگ غربی اشنایی دارند. خداوندخاتم پیغمبران را برای جاهل ترین احمق ترین انسانها فرستاد ولی برای آزمایش بشر شیطان بر سر آنان مسلط گشت آیا آل سقوط هم دخترش را میفرستد یا رب این چه حکمت است بندگانت طوری به فساد کشیده میشوند که به ان افتخار میکنند ان مفتی دختر خودش را هم برای جهاد نکاح میفرستد؟؟؟؟انحراف تا کجاخدالعنت کنه قوم ظالم رو وپیروان اونارو خدابر عذابشان بیفزاید نفرین بر شماهیچ دینی غیر از مسلمان هم اجازه چنین کار ی را نمی دهد حتی دینهایی که کتاب هم ندارند مانند بودا و هندو ها اینها هم برای خود حد و مرزی دارند خاک بر سر مفتی های شیطان صفت
خداوند نابودشان کند انشاالاروی  شیطان را رو سفید کردی به همه دنیا معرفی کردی وهابیت یعنی چی  خدا وکیلی خاصیت زنهای وهابی فقط همین بود خدا رو شکر که ما اینقدر پست نیستیم که مثل شما بشیم نامو سمون رو حراج بگذاریم چون پیغمبرمون به زن شرافت داد ولی شما زنها رو بی شرف کردیناز مارمولک خور نباید انتظار شعور و عقل و شرافت داشت درنده ترین حیوان گرگه که به همنوع خودش رحم میکنه اینا….اکثر خاندان آل سعود پدرشون معلوم نیست کیه این چیزا عادیه مطمئن باشید آن مفتی که فتوای جهاد نکاح را داده در زمان کودکی از مادرش خاطرات بدی داشته برای همین می خواهد همه زنان ….هم مثل مادرش باشندخاک عالم بر سرت واقعا خودتونو از برادران و خواهران سنی جدا کردین وهابی های کثافت خاک عالم بر سرت واقعا خودتونو از برادران و خواهران سنی جدا کردین وهابی های کثافتخدا لعنتت کنه نکبته حال بهم زن ببین به اسم اسلام چه کارایی که نمی کنن این هرزه ها خدایا عاقبت ما رو بخیر کنواقعا این عقیده رو کی بهش تحمیل کرده که با هوس بازی وباانجام رفتارهای حیوانی و وحشی گری  دارن به  عقیده خودشون جهاد میکنن.انتظاری قبولی از طرف خدارو هم دارن.خاک برسرتونمگه ازنوادگان ابوسفیان وبنی امیه غیراز این انتظار میره این نشانه   در سرازیری شکست ونابودی هستند انشااله به فرموده امام صادق علیه السلام خداوند دشمنان ما را احمق آفرید حکایت ااین خبیث هاست.حالم از هرچی وهابیه به هم میخوره٬جهاد اصلی کشتن خود شما وهابی های کثیفه!کسی که حضرت علی رو قبول نداشته باشه از سگم کثیف تره!این خانم با چنین تفکراتی ودر جامعه ای پرورش یافته که این اعمال برایش افتخار آفرین است اینجاست که خدا میگه ظلمت نفسیبعضی از دوستان هرزگی و خباثت این بدتر از سگ ها رو باور ندارند باور کنید این ها همان حرامزاده هایی هستند که به امام حسین و اصحاب و خاندانش هم رحم ندارند فقط دردآوره که از اسم اسلام وپیامبر غریب و مظلوممان برای خواهش های نفسانی و وحوشت و هرزگی و جهل و بی دینی شان سوء استفاده می کنند باید تدبریری کرد تا این خوارج حرامزاده و کثیف را از جمع بشریت حذف کرد حالا فهمیدم عرب دوره ی جاهلیت چرا دختران را زنده به گور می کردن لعنت بر ان پدر مادر که تو را تربیت کردند! از کجا معلوم که به مادرت نرفته باشی ؟شاید هم به دنبال پیدا کردن پدر به سوریه رفته ای؟سال ها در عربستان به دنبال پدر کشتی پیدا نکردی ؟ههههه  مادرت هم نمی داند تو از کدامشان هستی ؟لعنت خدا بر تو که ابروزنان را بردی؟اعرب جاهل دوباره عقلشون رو به کل دنیا ثابت کردن.خدا حفظت کنه خاک تو سرتخداهرچی زودتر همه ی مردم دنیا رو ازین وضع نجات بدهخسته نباشی دست هر جی فاحشه رو بوده از بشت بستی!خدامردم نادان رابکشه که گذاشتن آل سعود کثیف سر حکومت باشه واین شیتون صفت ها این طوری به پشتوانه دولتشون جولان بدنکدام اسلام این حرف زده اسلام عرب جاهلیت یا اسلام محمد ص خدا ازشما ها کفار نگذرهوقتی ادم به ان مفتی هانگاه میکندانتظار بیشتر ازاین نداردقیافشان مثل خوک میماندهمان زنی که دراغوش هزار نفر بخوابد همین مفتی هابه دنیامی اوردغلط کردی وهابی زاده خر دراسلام هیچ جهادی به نام نکاه جهاد وجود ندارد شما حرام زاده های وهابی نام اسلام را ختشه دار میکنید لعنت خدابرشما وهابی های بی دین تو هم مثل ارباب های کثیفت برو به جهنم وصل شو  لعنت الله  علی الوهابیین  من خودم اهل سنتم وحنیفی مذهب میباشم وخاک تو سرت بی شرفت بکنن احمق اشغال اصلا توی بی شرف را باید داربزنند اون کثافتهایی که حکم دادن را باید سنگسار کنند بی شعور های اشغال عوصی کثافتهای مفت خور وهابیهای لجنکثافتهای بیشعور مفتیهای سعودی کافرمیگن صیغه حرام است اما برای دختران انها که برای جهاد نکاح اونا رامیفرسن حرام نیست که زیر هزار نفرمیره پیش انها حلال توصیف کردن 
خاک تو سرتان مفتیهای سعودی وغیر سعودی کفارخدایاااااااااا!!!!این افکار مسخره از کجا خورده تو سر اینا!!!
جهاد نکاه دیگه چیه ساختن واسه خودشون!!!
اسم هرچی عربه بدنام کردن!!بنده خودم عرب هستم و یه هیچ وجه
از این تفکرات مذهک نداریم!!!!بابا اینا دیگه کی ان!!خدایاااااااااا!!!!این افکار مسخره از کجا خورده تو سر اینا!!!
جهاد نکاه دیگه چیه ساختن واسه خودشون!!!
اسم هرچی عربه بدنام کردن!!بنده خودم عرب هستم و یه هیچ وجه
از این تفکرات مذهک نداریم!!!!بابا اینا دیگه کی ان!! با 1000 ایدزی حلال آنهم در سه ماه عده هم نگاه نداشته پناه بر خدا از شر جهل و نادانی. واقعا تعداد همچنین اعجوبه هایی کم نیست به خدا؛ با همچین عتیقه هایی باید چی کار کرد؟! همین موجودات هستن که نطفه کثیف داعش و القاعده و… رو می زارن؛ البته از بحث ژنتیکی و نژاد مسخره اونام نباید گذشت.مگه دلیلی جز جهل و نادانی داره؟ بی خود نبود که فردوسی بزرگ پارسی چندین قرن پیش داد می زد:
عرب هرچه باشد مرا دشمن است/ کج اندیش و بدخوی و اهریمن است…مگه دلیلی جز جهل و نادانی داره؟خداوند بزرگترین پیامبر الهی را برای این قوم وحشی و بت پرست فرستاد فهد و هم قطارهاش کلاشون بالاتر بزارن لعنت به هر چی داعش و تندرو و ادم خرافاتیه که دارن نسل بشریت به تباهی میکشونن .تکفیریهای احمق لعنت به همتون با اون جهادتونبه امید خدا وهابیت با این کارها واین فتواها چاه خودش را می کنداین جهالتها از نوادگان ابوسفیان دور از انتظار نیستان شا الله به یاری خدا و دین اسلام نسل عربهای تکفیری از روی زمین بر داشته خواهد شد و پیروزی نهایی از ان متقین خواهد بود. خاک بر سر تون با این عقاید خرافیتونخاک بر سرت کنن با اون تفکرات شیطانی ات… تو کجایی و زنان قهرمان کوبانی کجا؟ اسم خودتو گذاشتی جهادگر؟بدا به حالت!!یک نفر از این ماده شیطان وهابی  بپرسه گناه یعنی چه؟؟؟


.احتمالا این مفتی که دستور جهاد نکاح صادر کرده اول مادر خواهر خودشو صادر فرموده
با مفتی عمر نشت و برخاستی داشته باش تا بشه هزار و یک جهاد
 زنانی که در سربازی دچار بارداری نامشروع می‌شوند!

بر اساس آمار رسمی؛ بیش از 200 سرباز زن بریتانیایی به دلیل حاملگی ناخواسته مجبور به بازگشت از محل خدمت خود شده‌اند. 99 تن از این سربازان از افغانستان و مابقی از عراق به بریتانیا فراخوانده شده‌اند، زیرا طبق قوانین این کشور زنان باردار نمی‌توانند در جبهه‌های جنگ حضور یابند.


 به گزارش تدبیر به نقل از روزنامه دیلی میل، این سربازان با هواپیماهای مخصوص حمل مجروحان به بریتانیا بازگشته‌اند. بریتانیا نزدیک به 600 سرباز در افغانستان و همین مقدار هم در عراق دارد. افزایش زنان باردار در ارتش بریتانیا نگرانی فرماندهان از افزایش روابط نامشروع در میان واحدهای مختلف ارتش را بالا برده است، امری که به افزایش هزینه‌ها و آسیپ‌پذیری نیروها در خارج از مرزهای کشور منتهی می‌شود

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده